BESTELLEN EN LEVEREN
Snel in huis
Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer de artikelen die je leuk vindt en geef aan in welke uitvoering je dit artikel wenst te ontvangen. Ga naar je winkelwagen en pas indien nodig hier het aantal aan. Vervolgens klik je op: ‘naar de kassa’. Vul je persoonlijke gegevens in, kies de gewenste betaalmethode en vergeet niet om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Klik op ‘’order afronden’’ je wordt doorverwezen naar de betalingspagina. Zodra de betaling is voldaan gaan wij aan de slag met jouw bestelling!
Wat zijn de levertijden?
Op de website geven wij bij elk artikel aan wat de verwachte levertijd is. Is jouw artikel op voorraad, dan wordt de indicatie van de levertijd hier onder weergeven. kun je de periode aanhouden die onder het artikel vermeld wordt. Bijvoorbeeld: ‘’Voor 17:00 besteld, morgen in huis’’, of ‘’2-5 werkdagen’’. Indien het een pakketverzending betreft, wordt het pakket met PostNL naar je verstuurd. Hiervoor geldt op werkdagen vóór 17.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Grote(re) artikelen en meubelen worden geleverd door de gekwalificeerde chauffeurs van ons transport of door onze logistieke partner. In dat geval ontvang je een mail van onze logistieke partner waarin je zelf een aflevermoment kan inplannen. Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je van ons een bericht over de verzendwijze.
Is (een deel van) jouw bestelling niet op voorraad? Geen paniek, wij zetten het artikel voor je in backorder. Bij artikelen die niet op voorraad zijn staat het woord: Leverbaar. Als de verwachte leverweek bekend is, wordt deze hier onder weergeven. Bijvoorbeeld: ‘’Leverbaar vanaf +/- week 18’’.
Mijn artikel is niet op voorraad, wat nu?
Indien de levertijd bekend is wordt deze op de website weergegeven. Wanneer je dan een bestelling plaatst zullen wij deze voor jou in backorder zetten. Op het moment dat het artikel weer voorradig is zullen wij het zo snel mogelijk uitleveren.
In sommige gevallen is de levertijd van een artikel onbekend. Ook dit wordt op de website weergegeven. De werkelijke levertijd kan langer duren, waardoor wij aanraden een alternatief artikel te bestellen. Zodra de levertijd bekend is, wordt dit op de website weergegeven.
Hoeveel betaal ik aan verzend- en servicekosten?
Wat je betaalt aan verzendkosten hangt volledig af van je bestelling. Het grootste deel van het assortiment wordt gratis bij jou thuis bezorgd. Gratis verzending geldt bij een minimum bestelwaarde van 50 euro. Is jouw bestelwaarde minder dan 50 euro? Bij een bestelling onder de 50 euro variëren de verzendkosten tussen de €8,71 en € 9,92. Je kunt ook je bestelling gratis komen afhalen bij ons magazijn in Tiel.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
*Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 17:00 uur geplaatst? Dan wordt deze de volgende dag bezorgd door PostNL (met uitzondering van zon- en feestdagen). Zodra je bestelling is verzonden via onze pakketdienst (PostNL), ontvang je een mail met de track & trace code. Hiermee kun je de levering van je bestelling volgen.
Als je een artikel besteld wat niet met PostNL kan worden verzonden, wordt de levering in overleg met jou gepland.
Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
Indien je een groter artikel hebt besteld, wordt deze geleverd door onze eigen bezorgers of door onze logistieke partner Van de Hoef Logistiek Ede B.V.. Er wordt contact me je opgenomen om een bezorgafspraak in te plannen. Zo kun je altijd een moment kiezen die jou het beste uit komt. We verwachten dan ook dat je thuis bent op het afgesproken bezorgmoment. Mocht je onverhoopt zijn verhinderd, geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door, zodat we een nieuwe afspraak met je kunnen plannen.
In het geval van postbezorging kun je het moment niet zelf uitkiezen, maar je kan je pakketje wel volgen waardoor je precies weet wanneer en hoe laat je thuis moet zijn.
Ben je niet thuis? Dan wordt je pakket afgeleverd bij de buren of bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Je ontvangt een kaartje in de brievenbus met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
Goed om te weten: je hebt één week de tijd om je pakket op te halen bij een PostNL punt, daarna gaat het weer retour naar ons magazijn.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Geen probleem! Je kunt de bestelling gewoon komen afhalen bij ons magazijn in Tiel. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Per mail ontvang je een afhaalbewijs waarmee jij de bestelling kunt ophalen. Ons magazijn is geopend van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 16:30 uur.
Mijn bestelling is niet compleet. Wat nu?
Dit is natuurlijk vervelend! Wij gaan ons best doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Stuur een e-mail naar sales@label51.com met daarin je naam, het ontbrekende artikel en je bestelnummer. Wij zullen zo snel mogelijk controleren waar het is misgegaan en het ontbrekende artikel naar je toesturen.
Leveren jullie in het buitenland?
Wij leveren in Nederland en België. Voor België zijn de verzendtarieven anders. Deze tarieven worden automatisch berekend in de kassa.
Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?
Wij leveren ook op de Waddeneilanden, alleen kan het zijn dat je bestelling er iets langer over doet dan dat is aangegeven bij de levertijd.
Hoe werkt aflevering met meubeltransport?
Meubels zijn vaak te groot of te zwaar om met PostNL te versturen en worden daarom overgedragen aan onze logistieke partner. Zij sturen je per mail een agenda waarin je zelf de levering kunt inplannen. Zo kun je altijd een moment kiezen die jou het beste uit komt.
Wij leveren alle artikelen tot aan de eerste drempel van je woning. Woon je in een appartementencomplex? Mits er een lift aanwezig is (waar jouw bestelling in past) brengt de chauffeur je bestelling naar de gewenste verdieping. Indien er geen lift aanwezig is, dien je zelf zorg te dragen voor het transport naar de gewenste verdieping. Bij een eengezinswoning zal de bestelling bij de voordeur worden afgeleverd.